پایگاه های تابستانی 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش تابستان 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش تابستان 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، مدارس و مساجد منطقه 3 شهر تهران ، پایگاه های تابستانی با برنامه های مفرح و جذاب برگزار می کند.

بایگانی
آخرین مطالب

قرآن و احکام

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۹ ب.ظ

انس با قرآن :

در این دوره تابستانی روخوانی،مفردات و مفاهیم “سوره دهر” در حلقه های تربیتی به متربیان آموزش داده می شود.

احکام :

در این دوره متربیان عزیز با استفاده از کتاب بسیـار کاربـردی و مفیـد “ احکام مصور ” که با شیوه ای نو و جوان پسند و کاربردی به ارائه احکام شرعی پرداخته است . یک دوره احکام را در موضوعات تقلید ، تکلیف ، طهارت، وضو و غسل مرور می نمایند.

توسل به حضرات معصومین علیهم السلام :

تمامی برنامه های ارائه شده در دوره تابستانی با رویکرد دینی و با استفاده از آیات و روایات تدوین و برنامه ریزی شده است. زیرا در تربیت توسل به انوار پاک معصومین علیهم السلام اصل و اساس کار است. لذا هر یک از روزها برنامه کلاس های تابستانی مزین به نام یکی از حضرات معصومین علیهم السلام می باشد و مربیان و متربیان با توسل به صاحب آن روز با قرائت ادعیه و زیارات مربوط، دست به دامان ایشان شده و هدایت و رستگاری را از محضرشان طلب می نمایند. ضمناً هیئت هفتگی شب های جمعه با حضور اساتید و سخنرانان مجرب و ذاکران اهل بیت علیهم السلام جهت استفاده متربیان و خانواده ایشان برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۶
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی