پایگاه های تابستانی 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش تابستان 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش تابستان 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، مدارس و مساجد منطقه 3 شهر تهران ، پایگاه های تابستانی با برنامه های مفرح و جذاب برگزار می کند.

بایگانی
آخرین مطالب

آموزش رایانه

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

با ورود تکنولوژی و پیشرفت روز افزون آن نیاز به بهره گیری از رایانه روز به روز بیشتر احساس می شود تا آنجا که داشتن توانایی استفاده از آن در جامعه امروز برای دانش آموزان یکی از ضروریات است. با توجه به اینکه آسیب ها و خطرات بسیاری در کمین دانش آموزان عزیز ما در استفاده از تکنولوژی های روز می باشد. ارائه راهکاری مناسب جهت کسب دانش رایانه ای و نیز دوری از آسیب های آن لازم و ضروری است. در این راستا مؤسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش ، با آموزش هدفمند و پروژه محور نرم افزار های کاربردی در سطوح مختلف این دغدغه را برطرف و ظرفیت ایجاد شده در دانش آموزان را هدایت و خط دهی کرده و آثارتولیدی بسیار جذابی را توسط دانش آموزان پدید می آورد.

تدوین فیلم :

آموزش نرم افزار های movie maker - ulead - Adobe Premiere- edius و ... در این بخش دانش آموزان با دیدن آموزش های لازم، فیلم ها و کلیپ های مربوط به اردوها ، کلاسها و برنامه های مختلف تابستانی خود را تولید و به نمایش می گذارند.

طراحی :

آموزش نرم افزارهای photoshop - illustrator و ... در این بخش دانش آموزان با گذراندن آموزش های لازم، پوسترها ، صفحات داخلی نرم افزارها و ... را با رویکرد تامین نیاز های کلاسهای تابستانی و فعالیت های فرهنگی و طراحی بنر های هیئت آثار زیبایی را تولید می نمایند.

مجموعه آفیس :

آموزش نرم افزارهای office شامل : word - powerpoint - excel - publisher و ... با توجه به لزوم یادگیری مجموعه آفیس برای دانش آموزان که در دوران دانشجویی و طلبگی مورد نیاز شدید واقع می شود. با رویکرد انجام پروژه هایی نظیر ارائه تحقیقات، ارائه محتوای حلقه ها ، تولید بورشورهای متنوع و ... آموزش داده می شود.

تولید مالتی مدیا :

آموزش نرم افزارهای flash - multimedia builder و ...تمامی پروژه ها و عکس ها و فیلم های تولیدی متربیان در آخر تابستان با آموزش نرم افزارهای ساخت مالتی مدیا، در قالب یک اثر چند رسانه ای زیبا تولید و در اختیار متربیان و خانواده ها قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۶
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی