پایگاه های تابستانی 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش تابستان 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش تابستان 1393

موسسه فرهنگی تربیتی نسیم رویش با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، مدارس و مساجد منطقه 3 شهر تهران ، پایگاه های تابستانی با برنامه های مفرح و جذاب برگزار می کند.

بایگانی
آخرین مطالب

خلاقیت

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

یکی از خصوصیات انسان موفق، مواجهه با مشکلات، کمبود ها و مبارزه با شرایط گوناگون و ارائه راهکار برای برون رفت از بن بست هاست. ذهن خلاق و پویا باید در از قبل درتمرین های ذهنی و قرار گرفتن مکرر در سختیها و کمبود ها و تلاش برای پیدا کردن راهکارها قرار گیرد تا ورزیده شده و دارای خلاقیت شود. از این رو مؤسسه با برگزاری کلاسهای پرورش خلاقیت در قالب های متنوع و بسیار جذاب و پر نشاط چند هدف را با هم دنبال می کند؛ بالابردن فرهنگ کار گروهی، خلاقیت ذهنی متربیان، بالابردن دقت و سرعت و دید موشکافانه به پدیده ها ، تمرین برون رفت از بن بست ها و ... که این اهداف را با اجرای قالب هایی نظیر :

نجات تخم مرغ ،برج روزنامه ای ، اجرای ضرب المثل ، چیدنی ها (دومینو)، آشپزی ، برج مغناطیسی ، ساختن تابلو با مواد طبیعی و بازیافتی ، واتر جت و ... دنبال می کند.

ضمناً در بخش خواهران آموزش هنرهای دستی مانند روبان دوزی ، نقاشی روی پارچه ، تابلوهای برجسته و ... نیز آموزش داده می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۶
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی